Sunday, November 24, 2013

Tunned mind vähe,kuulnud oled palju ,usu vaid seda mida ise oled näinud !

kas tõesti ma avastasin üle mitme aasta oma blogi ?:O
ühesõnaga hetkese seisuga kavatsen ma hakata uuesti blogima ..mis sellest välja kukkub ei tea :D
vahepeal on nii palju muutunud ja juhtunud et ma jääkski kirjutama .
lühidalt olen leidnud endale kõike armsama ja kallima poisi(Sander Rand ), kellega ma olen veetnud juba üle 8 kuu ja oma põhilise aja veedan ma temaga ..
lugesin oma paar vana postitust ka läbi ja imestasin isegi mis pahatüdruk ma olin :) praegu keskendun ma enamus aeg oma õppimisele ,kuna 9 klass siiski ja võiks ju ilusti äralõpetada ,hinnete üle ei kurda 4jad 5ed .

Tänasest siis nii palju ,et ärkasin alles pool kaks ja siiani veel üli väsinud ..kuna käisime Sandriga eile Siku sünnal ja jõudsime ala kell 3-4 koju äkki ..kingisime siis Sikule nestea pudeli lipsuga kus oli raha sisse jäätundu :)(panen alla pildi ka ) nüüd istun ja lounin üksi kodus kuna Sander läks hommikul tööle ..vend kuskil väljas ja emps ka tööl :) tegelikult peaks ma hakkama õppima ,homme ühiskonnas ja ajaloos kontrolltööd ja ilmselgelt on need ained mu lemmikud :( aga ma lihtsalt üritan leida endale võimalikult palju tegevust, et ma ei saa veel õpima hakata .. aga ilmselgelt pean ma seda kohe tegema hakkama. -.- nii et soovige mulle edu homme :)  õnneks teispäeval lähme klassiga tallinna 6.45 :D:D::D ja ma ei pea seal koolis kopitama :)
kõike head teile ja järgmise korrani :)
xoxoxoxoxoxo ;*

                                                               siku sünna  kink siis :)

 


oma kõige armsamaga :)


                                oma kõige lahedamate pliksidega  (mina-helena-kätriin-kädi)
                       
                    

                                                        minu kaks kõige nunnumat (mina-irena-kaisa)///irrusünnal''

                                                         xoxo ;*

No comments:

Post a Comment